Αγγλόφωνο ΠΜΣ «Ανοσοβιολογία» – ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Το Τμήμα Βιολογίας της Σχολής Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης ανακοινώνει την ίδρυση και λειτουργία του Νέου Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) με τίτλο «Ανοσοβιολογία – Immunobiology».

Η έναρξη του Π.Μ.Σ. για το ακαδ. έτος 2025-2026 θα συμπέσει με την έναρξη του χειμερινού εξαμήνου του Τμήματος Βιολογίας.

Η επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος, διάρκειας τεσσάρων (4) ακαδημαϊκών εξαμήνων, οδηγεί στη λήψη Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Μ.Σ.) στη «Ανοσοβιολογία – Immunobiology».

Δικαίωμα Συμμετοχής
Στο Π.Μ.Σ. γίνονται δεκτοί, κατόπιν επιλογής, πτυχιούχοι Α.Ε.Ι. της ημεδαπής (περιλαμβάνονται και τα πρώην Α.Τ.Ε.Ι.) ή αναγνωρισμένων ιδρυμάτων της αλλοδαπής με πτυχίο συναφές στα παρακάτω επιστημονικά πεδία:

  • Βιολογία
  • Ιατρική
  • Κτηνιατρική
  • Μοριακή Βιολογία
  • Βιοχημεία και Βιολογικές Εφαρμογές
  • Χημεία
  • Φαρμακευτική
  • Χημικοί Μηχανικοί
  • και συναφή γνωστικά αντικείμενα.

Γλώσσα διδασκαλίας & Διπλωματικής Εργασίας: Αγγλική

Δίδακτρα: 1000€/εξάμηνο. Συνολικά 4000€

Κριτήρια Επιλογής
Η επιλογή των υποψηφίων βασίζεται στα εξής:

(α) Ακαδημαϊκά και επαγγελματικά προσόντα, όπως προκύπτουν από τα υποβληθέντα δικαιολογητικά:

  1. Βαθμός πτυχίου, αναλυτική βαθμολογία, ECTS
  2. Επίδοση σε συναφή προπτυχιακά μαθήματα
  3. Επίδοση στη διπλωματική εργασία (όπου προβλέπεται)
  4. Ερευνητική ή επαγγελματική δραστηριότητα συναφής με το αντικείμενο του Π.Μ.Σ.
  5. Δημοσιεύσεις
  6. Συστατικές επιστολές

(β) Επίδοση σε προσωπική συνέντευξη με δύο ανεξάρτητα μέλη του Π.Μ.Σ. (τα οποία ενδέχεται να μην ανήκουν στην Επιτροπή Αξιολόγησης)

(γ) Επίδοση σε συνέντευξη ενώπιον της Ολομέλειας της Επιτροπής Αξιολόγησης

Υποβολή Αιτήσεων
Προθεσμία υποβολής: 10 Ιουνίου 2025
Συνεντεύξεις: Ιούλιος 2025 (η ακριβής ημερομηνία και το πρόγραμμα θα ανακοινωθούν μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής)

Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων μέσω της πλατφόρμας: https://postgrad.cict.uoc.gr
(Απαιτείται δημιουργία λογαριασμού χρήστη από τους/τις υποψήφιους/ες)

Απαιτούμενα Δικαιολογητικά

  1. Ηλεκτρονική αίτηση
  2. Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα συνοδευόμενο από δήλωση κινήτρων και ενδιαφέροντος
  3. Εφόσον υπάρχουν:
    • Αντίγραφα επιστημονικών δημοσιεύσεων
    • Επιπλέον τίτλοι σπουδών πέραν του πτυχίου
    • Πιστοποιητικά συμμετοχής σε ερευνητικά προγράμματα
    • Βεβαιώσεις υποτροφιών/διακρίσεων
  4. Δύο συστατικές επιστολές (να αναφέρονται τα ονόματα και οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των προσώπων που θα τις αποστείλουν)
  5. Φωτογραφία τύπου ταυτότητας
    Επιπλέον αρχεία που πρέπει να επισυναφθούν:
  6. Αντίγραφο πτυχίου ή, αν εκκρεμεί, αναλυτική βαθμολογία
  7. Αναλυτική βαθμολογία με αναγραφή Μ.Ο. και ECTS
  8. Πιστοποιητικό γνώσης Αγγλικής γλώσσας (τουλάχιστον επίπεδο Β2)
  9. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου

Εγγραφή
Οι επιλεγέντες/είσες θα πρέπει κατά την εγγραφή τους (Σεπτέμβριος 2025) να καταθέσουν το πτυχίο ή τη Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών.

Για πτυχία της αλλοδαπής:

  • Απαιτείται σφραγίδα APOSTILLE
  • Εάν τα έγγραφα δεν έχουν εκδοθεί στην αγγλική, πρέπει να συνοδεύονται από επίσημη μετάφραση στην ελληνική ή την αγγλική από την αρμόδια πρεσβεία ή προξενική αρχή

Οδηγίες για Αρχεία

  • Τα αρχεία πρέπει να είναι σε μορφή PDF και με σαφή τίτλο (π.χ. «Πτυχίο», «Αναλυτική Βαθμολογία», «Βεβαίωση Αγγλικής Γλώσσας»)
  • Μέγιστο μέγεθος ανά αρχείο: 2MB
  • Συνολικό μέγεθος αρχείων: 20MB

Φωτογραφία:

  • Τύποι αρχείων: PNG ή JPEG
  • Μέγεθος: έως 2MB
  • Διαστάσεις: 200×200 pixels

Πληροφορίες

Κοινοποίησέ το:

Πρόσφατα Άρθρα

ΠΜΣ «Απογραφή και Παρακολούθηση Δασών και Δασικών Εκτάσεων και Προστατευόμενων Περιοχών» – ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Η Συνέλευση του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων, της Σχολής Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, στην αριθ. 21/18.6.2025 συνεδρίασή

Read More »

Εγγραφείτε στο

Newsletter !

Subscribe to our newsletter and stay updated

Important Announcement

Our SiG platforms will be temporarily unavailable on July 15th and 16th due to scheduled technical maintenance.
We apologize for the inconvenience and appreciate your understanding.