fbpx

ΟΠΑ: Συνεργασία με το Michigan State University για τη διοργάνωση Θερινού Σχολείου

Στο πλαίσιο υλοποίησης των στόχων διεθνοποίησής του, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, διοργάνωσε με επιτυχία το πρώτο Διεθνές Θερινό Σχολείο (Summer School) σε θέματα ψηφιακού επιχειρείν, σε συνεργασία με το Eli Broad College of Business του Michigan State University.

Πρόκειται για μια συνεργασία του ΟΠΑ με ένα από τα κορυφαία Πανεπιστήμια των ΗΠΑ και τη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεών του, η οποία τόσο στα προπτυχιακά της, όσο και στα μεταπτυχιακά της προγράμματα κατατάσσεται συστηματικά μεταξύ των πρώτων. Πιο συγκεκριμένα τόσο το ΜΒΑ πλήρους φοίτησης, όσο και τα προπτυχιακά προγράμματα του Eli Broad College of Business κατατάσσονται μεταξύ των καλύτερων 20 δημοσίων σχολών διοίκησης επιχειρήσεων των ΗΠΑ.

Το θερινό σχολείο διεξήχθη σε συνεργασία με το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και στη Σύρο και είχε ως αντικείμενο το Ψηφιακό Επιχειρείν (DigBiz). Οι 27 φοιτητές του Michigan State University, είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με τεχνολογίες αιχμής και να επιμορφωθούν σε επίκαιρα θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ. Παράλληλα, μέσω επισκέψεων σε εταιρείες αλλά και διαλέξεων, οι συμμετέχοντες κατανόησαν πώς να μετατρέπουν μια εξαιρετική ιδέα σε μια φιλόδοξη start-up. Για να ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα και να λάβουν πιστωτικές μονάδες από το ΟΠΑ, οι φοιτητές κλήθηκαν να υποβάλλουν μια ομαδική εργασία με παραδοτέο ένα επιχειρηματικό πλάνο.

Στο πρόγραμμα δίδαξαν ακαδημαϊκοί από το ΟΠΑ και το εξωτερικό, καθώς και έμπειροι επαγγελματίες από τον χώρο του ψηφιακού Επιχειρείν.

Σχολιάζοντας το Θερινό Σχολείο ο Αντιπρύτανης Διεθνούς Συνεργασίας και Ανάπτυξης του ΟΠΑ, καθηγητής Β. Παπαδάκης ανέφερε: ‘Η εξαιρετικά θετική αξιολόγηση του θερινού προγράμματος από τους συμμετέχοντες αποτελεί το καλύτερο εχέγγυο ότι η νέα αυτή συνεργασία του ΟΠΑ με ένα κορυφαίο Πανεπιστήμιο των ΗΠΑ, έχει τις προοπτικές να εξελιχθεί σε έναν μακροχρόνια επιτυχημένο θεσμό. Συγχαρητήρια στους συναδέλφους του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας που το σχεδίασαν και το υλοποίησαν αποτελεσματικά. Στρατηγικός στόχος του ΟΠΑ είναι η δημιουργία θερινών προγραμμάτων με κορυφαία διεθνή Πανεπιστήμια, στα αντικείμενα που θεραπεύει το Ίδρυμα’.

Πρόσφατες δημοσιεύσεις :